Érj el több ügyfelet, bízd ránk a kereső optimalizálást

Érj el több ügyfelet, bízd ránk a kereső optimalizálást

Keresőoptimalizálás (SEO)

Ha jobb helyezést szeretne elérni weboldalával a keresőmotorok természetes (szöveges) találatai között, akkor ajánljuk a keresőoptimalizálás (SEO) szolgáltatásunkat.

A SEO hatása elsősorban hosszú távon jelentkezik, de már rövidtávon is érhetők el eredmények.


JÓL OPTIMALIZÁLT WEBOLDAL  >  TÖBB ÜGYFÉL  >  NAGYOBB BEVÉTEL


Keresőoptimalizálás lehetőségek

Cégünk négy különböző lehetőséget kínál a keresőoptimalizálás szolgáltatására. Az első lehetőség az vállalkozásodra és weboldaladra szabott SEO tanulmány készítése.

  1. Gyors SEO tanulmány készítése

    amelyet azoknak ajánljuk, akik szeretnének információt kapni a weboldalukat érintő SEO hibákról és hiányosságokról. A tanulmány elkészítése 3 munkanap. (egyszeri alkalom)

  2. Teljes SEO szolgáltatás

    amely során szakembereink valósítják meg weboldalának kereső optimalizálását az előzetes egyeztetéseket követően.(egyszeri alkalom)

  3. Havi szolgáltatási díj ellenében történő keresőoptimalizálás

    amely során folyamatosan nyomon követjük weboldala eredményeit, a felhasználói szokásokat, statisztikáit, és elvégezzük a szükséges módosításokat, a várt eredmények érdekében. 

Eredménye keresőoptimalizálás, SEO

Kérj ajánlatot SEO szolgáltatásunkra!

 


A keresőoptimalizálásról bővebben

Kereső optimalizálás (SEO)

A marketing költségek optimalizálása érdekében a vállalkozásoknak olyan megoldásokat kell találniuk, amelyek arányosan a legnagyobb konverziót (kívánt kattintásokat, vásárlásokat) eredményezik a legkevesebb költséggel. Ez az egyik legjobb módszer a hosszú távú látogatószerzésre kulcsszavak alapján történő keresések során, amelyet a SEO tesz lehetővé.

A Google és más keresőmotorok az algoritmusok segítségével a legrelevánsabb és legjobb minőségű weboldalakat helyezik előtérbe a találati listán. A keresőoptimalizálás lényege, hogy a weboldal értékesnek tűnjön a legfontosabb kulcsszavak szempontjából, és ezzel előrébb kerüljön a találati listán. A jól optimalizált weboldalra érkező látogatók nagyobb valószínűséggel érdeklődnek az adott témával kapcsolatban, és ezek a látogatók általában értékesebbek, mint a rosszul optimalizált hirdetésekből származó látogatók.

A keresőoptimalizálás nem egyszerű folyamat, és szakemberekre van szükség a hatékony eredmények eléréséhez. A szabályok megsértése könnyen büntetéshez vezethet, és a Google akár ki is tilthatja a weboldalt. Ezért érdemes szakemberre bízni a keresőmarketinget.


A keresőoptimalizálás eszközei

Kulcsszó kutatás:

Ez az első lépés. A kulcsszó kutatás során azonosítjuk azokat a kulcsszavakat, amelyek a legjobban megfelelnek az Önök célcsoportjának. Ezek azok a kulcsszavak, amelyekkel a felhasználók a leggyakrabban keresnek az adott témában. Ehhez természetesen Önökre is szükségünk lesz, mivel Önök ismerik saját megrendelőik gondolkodását, viselkedését.

 

Technikai SEO:

A technikai SEO magában foglalja azokat a technikai beállításokat, amelyek segítik a keresőrobotokat a weboldal tartalmának feltárásában és indexelésében. Ezek az általunk készített weboldalak esetében alapból megvan. Az egyes meta címkék (title, keywords, description) és egyéb meta adatok beállítása viszont már tartalomfüggő, tehát az adott aloldal tartalmához kell igazítani.

 

Tartalomoptimalizálás:

A tartalomoptimalizálás során javítjuk a weboldal tartalmát, hogy relevánsabb és értékesebb legyen a felhasználók számára. Ennek során figyelembe vesszük a kulcsszavakat, az oldal struktúráját, a tartalom hosszát és minőségét, valamint a képek, videók és más multimédiás elemek hatékony használatát.

Ez annyit jelent, hogy a jobb eredmény érdekében átírjuk / átfogalmazzuk / átstrukturáljuk a tartalmat, szükség esetén rövidebb tartalmakat megírunk. Természetesen mindezt csak Önökkel egyeztetve.

 

Linkek kezelése:

A linkek kezelése a weboldalhoz beérkező és onnan kimenő linkek kezelését jelenti. Fontos a minőségi, releváns és értékes linkek biztosítása, amelyek növelik a weboldal hitelességét és rangsorát.

 

Analitika és riportok:

Az analitika és a riportok segítségével (SearchConsol, GoogleAnalytic) figyelemmel követjük a weboldal teljesítményét és hatékonyságát. Az analitikai adatok segítségével nyomon követhető, hogy a weboldalak milyen hatással vannak a felhasználókra, és a SEO folyamatok mely részei működnek hatékonyan, melyek nem.

 

További optimalizálás:

A keresőmotorok algoritmusai folyamatosan frissülnek. Ezért fontos, hogy ezek a változások milyen hatással vannak a weboldal teljesítményére, és ezekhez mérten optimalizáljuk a weboldalt, hogy a legújabb trendeket és szabályokat kövessék.

Kérje ajánlatunkat weboldala elkészítésére:

2245 Elkészült weboldal
21 Év szakmai háttér
2327 Rögzített domain név
Ez a weboldal cookie-kat használ annak érdekében hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújtsa. További információk